050-766-7693       

קילר הלוהטת 


                 

This layout is empty. Drag elements here.


אלבום חדש - דופקים את הלבנים
עכשיו בחנויות - פרטים במדור הדיסקים





במחצית הראשונה של שנות השמונים פעלה בישראל אחת מלהקות הרוק הכי מעניינות, הכי מאתגרות, הכי בניחוח של חו"ל.

חברי קילר הלוהטת הגיעו מחיפה, אבל את ההשראה הם קיבלו מלונדון ומניו-יורק. מהגלאם של David Bowie ו-T.Rex, מהפאנק-רוק של Sex Pistols וה- Ramones, ומהרוק של Alice Cooper.

בין היתר ניגנו בשורות הלהקה הבסיסטית מוניקה סקס (על שמה נקראה מאוחר יותר הלהקה), הגיטריסט גיל אלון (שהצטרף לאתניקס), המתופף אסף מרוז (שהצטרף לאיפה הילד) ואחרים.

קילר הלוהטת היתה בין הלהקות הראשונות שתקליט שלהן יצא בחברת הליקון. האלבום, "דופקים את הלבנים", ראה אור בקיץ 1985 וזכה לתגובות מצוינות בתקשורת, גם בזכות העטיפה הסנסציונית שלו. אלא שמיד עם צאת האלבום לאור, התפרקה הלהקה בתום סיבוב הופעות קצר במועדונים הנחשבים, עקב נסיעתו של מנהיג וסולן הלהקה, יורם מארק-רייך, ללונדון לתקופה בת 5 שנים.

ב-1990 שב יורם מארק-רייך מלונדון והקים את הלהקה לפרק זמן קצר. אחרי סבב של הופעות והקלטת כמה שירים נוספים, שוב פסקה הלהקה מפעילות.

עכשיו, אחרי כמעט 20 שנות שתיקה, חוזרת קילר הלוהטת לפעילות, ומוציאה את אלבומה המיתולוגי לראשונה על דיסק, בצירוף דיסק בונוס ובו עוד 15 שירים, מתוכם 10 נדירים ועוד 5 חדשים, כולל שיתופי פעולה עם להקת Useless ID. ההרכב הנוכחי כולל את יורם מארק-רייך, ירון דקל, גדי הר-שי, עופר סטרול ויובל ליבליך.

פופ, רוק, גלאם, פאנק-רוק... עם הלהיטים "אני רוצה להיות ראש הממשלה!", "עיר של בתולות", "דיסנילנד לא מחכה לי", "חנה'לה התבלבלה", "יורדים עלייך כסאח" ועוד!!!

מחיר האלבום הכפול רק 59 ש"ח - כולל הקדשה אישית, דמי אריזה ומשלוח.
*שימו לב: למכירה גם אוספים בהשתתפות קילר הלוהטת עם קטעים נדירים; פרטים מלאים במדור הדיסקים.

תשלום באמצעות צ'ק לפקודת יורם מארק-רייך.
להזמנות: 050-7667693, 04-8343027
(חשבונית מס/קבלה תישלח בדואר חוזר יחד עם המוצר המוזמן)

חברי הלהקה (איחוד 2009):
יורם מארק-רייך – שירה, גיטרת קצב
יובל ליבליך – גיטרות
ירון דקל – כלי הקשה
גדי הר-שי – תופים
עופר סטרול – בס, גיטרות
* נגנים נוספים: אריאל "השפן הנכון" קרס – גיטרה, אלון חלד - קלידים
אתר מייספייס: www.myspace.com/ymrkiller
 


  

הצטרפנו למייספייס

(22 אוקטובר 2008)

קילר הלוהטת במייספייס - עמוד חדש עם שירים, עדכונים וכל מה שצריך 

 



1976
חיפה, עיר הפועלים. שני תיכוניסטים בני 16, יורם מארק-רייך וירון דקל, נפגשו בבית-הספר והקימו להקה. הכיוון: גלאם-רוק, פאנק-רוק ורוק כבד. למה "קילר הלוהטת"? על שם קריסטין קילר, נערת השעשועים שהפילה את ממשלת בריטניה ב-1963 בעקבות פרשיית הסקס בה היתה מעורבת.
עד מהרה הפכה קילר הלוהטת ללהקת הרוק המובילה בחיפה והסביבה. הופעותיה הצטיינו במיטב הפירוטכניקה של אותה תקופה. את כל המילים והלחנים חיבר יורם מארק-רייך.
1981 
לאחר 3 שנות שירות צבאי, יצאה הלהקה מגבולות חיפה והקליטה את הלהיט הגדול הראשון שלה - "אני רוצה להיות ראש הממשלה" שהגיע אל צמרות מצעדי הפזמונים, ועד עצם היום הזה מושמע בתקופות של מערכות בחירות. 
1985 
בחברת התקליטים הליקון ראה אור אלבום האוסף "דופקים את הלבנים" שכלל 11 שירים. האלבום יצר רעש ומהומה עם צאתו אל החנויות בגלל העטיפה הבעייתית שהראתה ישבן חשוף, ובגלל כמה הצהרות פרובוקטיביות שנכללו בו. חנויות סירבו להציג אותו בחלון הראווה שלהן, או בכלל למכור אותו, ומי שהצליח לרכוש עותק ראה עצמו בר מזל במיוחד. כיום נחשב האלבום לפריט אספנים יקר ומבוקש. 
האלבום סימן גם את סוף דרכה של הלהקה. קילר הלוהטת קיימה סבב הופעות פרידה, ואז נפוצו חבריה לכל עבר עקב צאתו של המנהיג והיוצר המרכזי שלה, יורם מארק-רייך, ללונדון.
1990 
יורם מארק-רייך שב ארצה והקים את הלהקה מחדש. סיבוב הופעות, הקלטת 15 שירים חדשים, וצילום 3 קליפים. כמה שירים מוצאים את דרכם לאלבומי אוסף ("דיסנילנד לא מחכה לי", "לא בא לי" וגירסת כיסוי ל"חנה'לה התבלבלה"). השירים האחרים נותרו בכספת.
1993
הלהקה קיימה את הופעתה האחרונה, באמפי חוף דדו בחיפה, יחד עם להקת סטלה מאריס, לעיני אלפי צופים. הח"כ הצעיר דאז מודי זנדברג מתעד בווידיאו, והלהקה מתפרקת בפעם השנייה.
2009
אחרי הפסקה של 16 שנים, שוב נמצאת הלהקה באולפן הקלטות ומקליטה כמה הפתעות... רוח הנעורים נשמרה, וכך גם הלהט. לצד השירים החדשים מוקלטות גם שתי גרסאות חדשות ללהיטים ישנים:


1. אני רוצה להיות ראש הממשלה !!!
בשיר הציני-לגלגני מציע כוכב הרוק להמונים לבחור בו לתפקיד ראש הממשלה, ומבטיח טובות הנאה למי שיצביע למענו. השיר מוחה כנגד כל אותם פוליטיקאים שמפזרים ג'ובים והבטחות שווא חסרות כיסוי, כאשר כל מה שבאמת מעניין אותם הוא להגיע אל הכיסא הנכסף וליהנות ממנעמי השלטון.
במערכת הבחירות של 1981, בה יצא השיר לראשונה, הוא הפך ללהיט גדול, ומאז הוא עדיין רלוונטי. היות והשיר קיים רק על תקליט ויניל, שגם כך קשה להשגה, החליטה הלהקה להקליטו מחדש. הקרדיט על הקלטת השיר המחודש מגיע כולו לאריאל קרס, מנהיג להקת הפאנק "השפן הנכון", שהיה היוזם שמאחורי ההקלטה, אשר הביאה לאיחוד הלהקה, וגם תרם את הגיטרה הכסחנית שלו בהקלטה.
2. עיר של בתולות
בשנת 1983 זיהתה עיריית חיפה את הפופולאריות הרבה של קילר הלוהטת, והציעה לה להקליט שיר במימון העירייה, ובלבד שיהיה זה שיר על חיפה. הלהקה חזרה מאולפן ההקלטות עם "עיר של בתולות", שמתאר את חיפה היפה אך המשעממת, שאין בה מקומות בילוי ושהצעירים נוטשים אותה. העירייה, איך לומר, לא מצאה שימוש הולם לשיר הציני, והוא מצא את מקומו באלבום "דופקים את הלבנים".
הלהקה החליטה להקליט אותו מחדש בעקבות פניות רבות מצד מעריצים צעירים, שרואים בשיר זה את אחד משירי הפאנק-רוק הטובים ביותר שנכתבו בעברית. אריאל קרס, מנהיג להקת "השפן הנכון", מכסח גם כאן בגיטרה שלו, לצד הגיטרה של יובל ליבליך.

 

יורם מארק-רייך

 

This layout is empty. Drag elements here.

                  

yorammr@gmail.com  |  Phone: 050-766-7693  |  Address: Example St. 123, Country 000000 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.