אחת שתיים שלום!


האתר שלפניכם עלה בגרסתו הראשונה לאוויר בשנת 2003. הלהקה כבר לא היתה קיימת אז, ולא חלמתי שהיא תתעורר לחיים אי-פעם. אז למה בכלל עשיתי זאת? כי חשבתי שזה עדיף במקום שהדברים יישארו תקועים בארון ובזיכרון וניקח אותם איתנו לקבר. הנה, שניים מאיתנו כבר מתים – תוכלו לקרוא על נסיבות מותם ב"קילר הלוהטת – הסיפור האמיתי".

קניתי דומיין, רכשתי שטח אחסון, העסקתי גרפיקאית שידעה לעבוד גם עם אינטרנט (אני טכנופוב מושלם), אנשים קראו והגיבו, חברים שלחו לי תמונות מהעבר. סבבה לגמרי.

זה היה מאוד נחמד לימים ההם, אבל עד מהרה השתכללה הטכנולוגיה, והאתר נותר מאחור, כשהוא הופך במהירות לפרימיטיבי, פרהיסטורי, וכבר אי אפשר היה להכניס בו עדכונים ושינויים, ורק מי שממש התעקש עוד הצליח למצוא אותו במרחבי הבלוגוספירה. הניווט בו הפך למשובש ומייאש. המשכתי לשלם עבור האחסון שלו כל השנים, אבל אני בעצמי כבר לא ביקרתי בו, ונזכרתי בו רק כאשר הגיעה דרישת התשלום השנתית. ואז שוב שכחתי.

באותה תקופה, קילר הלוהטת היתה להקה מתה. גיטרת הפנדר שלי העלתה אבק במזוודה שלה, המיתרים החלידו, ולא חלמתי שאי-פעם אחזיר אותה אל זרועותיי, ושעוד אחזור לפזז ולקפץ איתה על הבמות.

והנה, ב-2009 התקמבקה הלהקה באופן מפתיע. חזרנו להקליט, ובהמשך גם להופיע. נולדו שירים חדשים וקליפים חדשים, ופה ושם אפילו התגלו מעריצים אבודים, ובקיצור - קמנו לחיים!!

כעת עולה האתר מחדש. הוא פחות מושקע מבחינה גרפית מאשר האתר הישן, שממש התאבדתי עליו, אבל הוא יותר ידידותי למשתמש. הצלתי את רוב החומרים מהאתר הישן, וחלק אבד ללא שוב. 

וצצה עוד בעיה... מרחק הזמן התעצם עוד יותר, והזיכרון מתעתע. לך תזכור מי ניגן ומה קרה לפני עשרות שנים. מן הסתם, יתגלו אי דיוקים בתאריכים, במאורעות ובשאר ירקות. נשמח לקבל כל הערה ותגובה, ולתקן ולדייק ולשפר את הקיים. 

אז מהו האתר הזה בכלל? זה לא אתר מסחרי, אם כי תוכלו לקנות באמצעותו דיסקים שהפקנו, וגם ספרי בדיחות גסות, ספרי ציטטות וכיו"ב שהוצאנו לאור במהלך השנים. 

בראש ובראשונה, זה הולך להיות תיעוד של תקופה, של חלומות שהתגשמו או התנפצו, של מורדים צעירים שעשו מה שבראש שלהם. שלא פעם הלכו עם הראש בקיר, והטיחו את האמת בפרצוף. היה לזה מחיר. עובדה שעד היום אנחנו מדשדשים בשוליים, אבל סבבה לגמרי מבחינתנו. להקת הרוק המיתולוגית "קילר הלוהטת" חוזרת!! לא רק אל הבמה, אלא גם למרחב הווירטואלי.  

ומה עוד? עוד הרבה דברים. אני מתכנן לשתף פעולה עם חברים ותיקים, ולהעלות לכאן המון דברים מהארכיון הקולקטיבי שלנו: קומיקס, סיפורים קצרים, מדע-בדיוני, קטעי הומור וסאטירה, סקס. כל מה שאי-פעם עסקנו בו.  


רעיונות, הצעות ושיתופי פעולה יתקבלו בברכה. 



יורם מארק-רייך

© כל הזכויות שמורות ליורם מארק-רייך


killer

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.