סוכות בספארי - זה כדאי!

הספארי יוצא במבצע מיוחד לסוכות - חבילה משפחתית במחיר משתלם ## אתם מוזמנים להגיע ולהכיר מקרוב את בעלי החיים, לשחק וללמוד אודות אורח חייהם, ויש גם משחק יצירה, וסיור האכלה מודרך! ## כל זאת ועוד הרבה! ## ממתינים לכם בספארי!

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

צילומים: דוברות הספארי

בחו"ל המועד סוכות, יקיים הספארי פעילות ייחודית להכרות מעמיקה עם בעלי החיים. הזדמנות נפלאה לבקר בסוכת הטורפים, לצפות בגולגולות ופרוות בע"ח, לשחק במשחק "מי אוכל מה" ולגלות אלו התאמות יש לבעלי החיים השונים למזון אותו הם אוכלים. 

בקרו בסוכת הזוחלים שם תוכלו לבחון מוצגים שונים, לפגוש מקרוב נחשים ולטאות ולשמוע על הזוחלים בספארי ועל מגוון הזוחלים החיים בטבע הארצישראלי. 

בביקורכם בסוכת הפילים תכירו את פילי הספארי, תשמעו היכן נמצאים צאצאי פילי הספארי היום, ותגלו עד כמה חשוב תפקידם של הפילים במערכת האקולוגית. 

בנוסף אתם מוזמנים אל סוכת היצירה שתמוקם במדשאה שמול חצר הג'ירפות, שם תוכלו ליצור משחק זיכרון "מי אוכל מה" משלכם. 

ברחבי גן החיות תפגשו מדריכים מחופשים שיספרו לכם על תזונת בעלי החיים בספארי ועל החשיבות הרבה שיש להאכלת בעלי החיים על ידי מטפליהם בלבד ובין לבין תוכלו להצטרף לסיור האכלות מודרך. 

הספארי יוצא במבצע מיוחד לסוכות - חבילה משפחתית במחיר משתלם! 

- שישה כרטיסים: 450 ש"ח. 

- שבעה כרטיסים: 525 ש"ח. 

- שמונה כרטיסים: 600 ש"ח. 

* כל כרטיס נוסף - 75 ש"ח. 

גם 'שומרי החיות', חווית הווידאו האינטראקטיבית, תמשיך במהלך חול המועד: באוהל ממוזג ורחב בלב גן החיות תתקיים חווית וידאו אינטראקטיבית - סרט על מסכי ענק (30 מ"ר) עם כוכבי הילדים אודי ואביעד וטלי אורן ואתם המבקרים תוכלו להשפיע על העלילה, ולהצטרף לצוות שומרי החיות למשימת הצלה ולהרפתקה סוחפת. 

הסרט מנגיש בצורה הומוריסטית, מושקעת וחווייתית, את סיפורי הספארי: הצלת בעלי חיים ביניהם הקרנפים והבאתם לספארי מאפריקה, הסבר מהו גרעיני רבייה ושימור המין, טיפול יומיומי בבעלי חיים ואפשרות להצצה אל מאחורי הקלעים של הספארי ואל משימת שומרי החיות. הסרט מותאם לכל המשפחה ולכל אוהבי בעלי החיים באשר הם. 

המחיר ברכישת כרטיסים בקופות הכניסה: 99 ש"ח.

המחיר בהזמנת כרטיס באתר הספארי מראש: 89 ש"ח.

* מבצע משפחתי רק ברכישה בקופות הספארי. 

* מומלץ לעקוב אחר פרסומי הספארי ובאתר למבצעים לקראת חול המועד 

* מומלץ להתעדכן ולשריין מקומות מראש באתר.

פרטים נוספים ושעות הקרנה באתר safari.co.il