סניף בלאק נפתח במול זיכרון

 

                                                       

סניף בלאק נפתח במול זיכרון                                                                            

רשת מסעדות הבשר Black פתחה במתחם מול זכרון את הסניף ה-15 שלה ## ובהזדמנות חגיגית זו השיק שף צחי בוקששתר את הבלאק ממבה בורגר


                                                                           

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת


                                                                           

                                                                           

צילומים: אתר כדאי לדעת
 

                                                                           

לפני כ-13 שנים נפתח הסניף הראשון של רשת Black, ומאז בממוצע נפתח סניף חדש בכל שנה ברשת הנפרשת לה על פני המדינה. בחודש אוגוסט נפתח במול זכרון הסניף ה-15 במספר, ובתחילת דצמבר נערכה בו השקה חגיגית לתקשורת, וזו היתה גם הזדמנות נאותה להציג את מנות החורף החדשות.
 

                                                                           

                       

מימין: עמרי בוז'נסקי, רונן טולר

                                                   

המסעדה משתרעת על שטח של כ-220 מ"ר, והיא מכילה כ-180 מקומות ישיבה, כולל חדר ה-VIP והמרפסת. הושקעו בה כ-3 מיליוני ₪, והיא שונה בעיצוב שלה מהסניפים שקדמו לה. היא פחות שחורה וקודרת, פחות פאבית, ויותר מוארת ושקופה בזכות חלונות הענק המקיפים אותה.

מסעדות הרשת ממוקמות במתחמי קניות ובילוי ענקיים, כפי שציין איציק אדרי, מהשותפים ברשת. מתחם מול זכרון, שהוקם לפני כחמש או שש שנים, העניק ניצוץ גדול של חיים לאזור כולו, והוא תוסס ומלא בקהל.

                       

מהו סוד ההצלחה של בלאק? יש לכך כמה וכמה סיבות, אבל זה מתחיל מכך שהשף צחי בוקששתר הרכיב תפריט עשיר עם מגוון מנות מיוחדות ומתכונים בלעדיים, המתעדכנים מאז  מדי תקופה בכל הרשת. צחי ואנשיו גם מפקחים מקרוב על מטבחי הסניפים, ודואגים שהכול יהיה מתוקתק עד לפסיק האחרון. כשאני סועד באחד מסניפי בלאק, אני תמיד סמוך ובטוח שהאוכל נקי, טרי ומשובח.

עשרות אורחים, עיתונאים לצד מובילי דעה וסלבס מקומיים התארחו בהשקה של הסניף החדש. המוזמנים התכבדו במנות המנצחות של התפריט, לצד מנות החורף החדשות וגם קינוחים חדשים:

·       נזיד עדשים חם וסמיך (35 ₪).

·       חציל קלוי חם (39 ₪).

·       צ'יפס בטטה (39 ₪).

·      ה"השלישיה" (69 ש"ח) – שלושה מיני בורגרים: הבלאק בורגר, המבורגר בשר ותרד והמבורגר טלה.

בלאק ממבה. צילום: יורם אשהיים

צחי בוקששתר, שהוא לא רק השף, אלא גם שותף ברשת, הפתיע עם מנה ייחודית וחדשה ברשת: הבלאק ממבה (79 ₪) – מנת המבורגר במשקל של 330 גרם של בשר טרי ומוקפד המוגש בלחמנייה שחורה, עשויה מחיטה מלאה עשירה בברזל ואבץ, עם ערימת בצל מקורמל, פטריות שמפיניון ופורטבלו ושתי פרוסות חציל ברוטב ברביקיו.
 

כדור שוקולד חלומי. צילום: יורם אשהיים

והיו גם קינוחים חדשים, ביניהם: קראמבל תפוחי עץ (פלחי תפוחים מקורמלים עם צימוקים בציפוי בצק פירורים עם כדור גלידת וניל), וכדור שוקולד חלומי (מלא נוגט ומוס שוקולד עם רוטב טופי לוהט ועוד). 

אני לא הגעתי אל ההשקה הגדולה שנערכה לתקשורת, ולכן גם לא טעמתי מהקינוחים המוזכרים כאן, אבל הזדמנתי לשם שבוע מאוחר יותר, ופגשתי את רונן טולר, שהוא נציג הבעלים, הזכיין דותן ששון, וגם את מנהל המסעדה החדש, שנכנס זה עתה לתפקיד – עמרי בוז'נסקי. שניהם סיפרו לי על הסניף החדש, על המתחם ועל המנות החדשות. שניהם עשו רושם טוב ומקצועי ביותר. אין לי ספק שגם הסניף הזה הולך להיות סיפור הצלחה!

                    

                                                       
Bookmark and Share 

Back שלח לחבר הדפס

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.