גם RUBEN נותנת חסות למופעי הרוקולנוע בסינמטק

                    

גם RUBEN נותנת חסות למופעי הרוקולנוע בסינמטק 


                                                                           

מסעדת הבשרים הכשרה RUBEN במרכז הכרמל מצטרפת אל נבחרת בתי האוכל החיפאים שמעניקים שוברי פרסים לבאי הרוקולנוע ## סנדוויצ'ים מלאים בבשר טעים – מומלצים ביותר! 
 

יורם מארק-רייך 

 אתר כדאי לדעת  


                                                                           

                                                                           

יורם מארק-רייך, מתן אטיאס, והשובר שבקרוב יהיה של אחד מכם...
 

                       

גם מסעדת הסנדוויצ'ים עתירי הבשר, RUBEN, מצטרפת אל נבחרת המסעדות, בתי הקפה והפאבים שמעניקים שוברי פרסים לטובת הקהל שמגיע אל מופעי הרוקולנוע בסינמטק חיפה.

 בעלי הסניף, אביתר דרעי ובראל רז, נעתרו בשמחה להצעה להקצות מדי חודש שני שוברים בסך 100 ₪ כל אחד לטובת קהל הרוקולנוע. בראל רז, שהוא עצמו חובב גדול של מוזיקת הרוק, הגיע לכמה מופעים שערכנו, התלהב מהקונספט וממה שראה ושמע, ואמר שזהו בדיוק הקהל שהיה רוצה שיגיע אל המסעדה שלו. בתחילת חודש ינואר, כאשר הרמנו במהירות מופע רוקולנוע במועדון הביט, לזכרו של David Bowie המנוח, היה בראל בין מאות האנשים שהגיעו למופע. ובעודי על הבמה, מנחה את הארוע, הוא סימס לי שישמח אם אגיד לקהל שכל מי שהתאפר כמו דיוויד בואי מוזמן לכריך או המבורגר חינם לאחר ההופעה בסניף של רובן. הודעתי את הבשורה לקהל, ובאמת הגיעו לשם לא מעט חבר'ה צעירים עם איפור הברק הצבעוני על פניהם. בראל קצת התאכזב שאני לא הגעתי אז (וכן, ברור שהייתי מאופר), אבל הבטיח לשמור לי את הסנדוויץ' להזדמנות אחרת...

 על סנדוויץ' של רובן אני לא מוותר. זכרתי את ההבטחה הזו, והשבוע הגעתי אל הסניף לממש אותה, וגם כדי לסגור עניינים אחרונים הנוגעים לשוברים.


 


אבל, לפני זה בואו תכירו את רובן...
 כריך הרובן עלה ארצה מאמריקה. אך, למעשה, הוא עצמו היגר לשם עם גל היהודים שהגיעו לניו יורק מאירופה. כבר בשנות ה-20 שהמאה הקודמת יכולתם לתקוע ביס בריא בכריכי רובן שהוצעו במעדניות איכותיות בשכונות המהגרים. שם נהגו לכבוש את חזה הבקר בתהליך ארוך ומוקפד, לבשל ולעשן אותו. את ה'קורנביף' נהגו להגיש חם, ולהערים פרוסות בשר עוד ועוד עד שהכריכים הגיעו לממדי ענק. וכך גם התורים שהתארכו להם מחוץ למעדניות.


 


עד כאן היסטוריה, ועכשיו – אל ההווה. מסעדת רובן נפתחה לפני שנים אחדות במרכז הכרמל, אבל בגלגול הראשון שלה היו בה רק שני סוגי בשרים. אומנם טעימים מאוד, אבל ההיצע היה קטן מדי. מאז שעברה המסעדה לידיהם של בראל ואביתר, היא מציעה תפריט עשיר מאוד עם מנות ראשונות (כרובית מצופה, פורטבלו קראנץ', פורטובלו טאואר, נקנקיות צ'וריסוס, כנפיים, שקדי עגל, סלט ירוק, סלט אסיאתי, מרק ועוד), מבחר בורגרים, מבחר גדול של כריכים, וגם אופציות לצמחוניים שבחבורה (כרובית שרופה, בורגר עם קציצת סלק, פורטובלו סלק, סלופי סלק, ומבחר מהמנות הראשונות).

לצערנו, גילינו שכבד האווז כבר לא מופיע בתפריט, ונאמר לנו שגם מנת שקדי העגל כנראה בדרכה החוצה. חבל מאוד, שכן מדובר במנה מומלצת, אבל משום מה הקהל הישראלי מגלה שמרנות לא ברורה, ונמנע מלהזמין אותה.

המקום כשר, ולכן פתוח בשישי מ-11:30 עד כניסת השבת, ובמוצ"ש – מצאת השבת. כל ימות השבוע פותחים בשעה 11:30 בבוקר ועד 2:00 בלילה, ואילו בחמישי בלילה פתוחים עד 5:00 בבוקר. מי אמר שחיפאים הולכים לישון מוקדם? תעירו את ראש העיר יונה יהב ותביאו אותו לחזות בפלא.

 מנהל הסניף, מתן אטיאס, קיבל את פנינו. הוא חתם על השוברים מצדם האחורי, בסמוך לחותמת הסינמטק, והזמין אותנו לארוחה טעימה.


 

סיגרובן


שמחתי לגלות בתפריט מרק צ'ילי קון קרנה, ולפתוח איתו את הארוחה. קיבלתי קערה גדושה במרק שעועית אדומה על בסיס ציר בקר ועגבניות. זה היה אחד המרקים הכי טעימים שיצא לי לדגום לאחרונה, ואני חובב מרקים ידוע. גם המחיר מצוין - 22 ₪ בלבד.
עברנו למנות ראשונות. סיגרובן – סיגר ביתי ממולא בראגו קורנביף, מוגש עם טחינה וקונפי שום (29 ₪). מי שהכין את המנה דאג גם להגשה נאה שלה, כפי שתוכלו לראות בתמונה. פורטובלו קראנץ' – פטרייה גדולה בציפוי פנקו ובזילוף של ברביקיו וטחינה גולמית (26 ₪). מנה צמחונית אומנם, אבל תנו לי עוד מנות כאלה, ואצמצם את תאוות הבשרים שלי בלי להביט לאחור.

 אגב, מצא חן בעינינו שהעובדים ברובן הכינו את המנות אל מול עינינו, מעבר לדלפק, וכולם הקפידו לחבוש כפפות דקיקות ולשמור על ניקיון ואסתטיקה.


 

פורטובלו קראנץ'

מרק צ'ילי קון קרנה

לעיקריות בחרנו במיקס 400 ובדיילי סטייל. המיקס 400 הוא כריך של בשר והודו 400 גרם, מוגש בלחם שיפון פרוס שחור. על הצלחת, לצד הכריך, קיבלנו גבעה נאה של בצל חתוך, פרוסות עגבניה, מלפפונים חמוצים וכרוב לבן כבוש (54 ₪). הדיילי סטייל הוא כריך ג'בטה, ובתוכו 220 גרם של קורנביף נימוך ועסיסי שעבר 30 שעות בישול. כבישה, עישון ואידוי. הוא מגיע עם חסה, עגבניה, בצל, כרוב כבוש, איולי כמהין, ברביקיו ומיונז (46 ₪).


 שני הכריכים היו כה גדולים, שנאלצנו לפתוח פה כה גדול, שאפילו רופא השיניים שלנו עוד לא חווה כמותו, ואז לנגוס. וללעוס. ועוד ביס ענק. בואו נקצר את הסיפור – היה טעים עד מאוד, אבל לא השתלטנו על כריכים כה גדולים, ונענינו להצעה לארוז עבורנו את שני החצאים שנותרו משני הכריכים, ולהמשיך ליהנות מהם בבית.

 

כריך מיקס 400 גרם

דיילי סטייל


בקבוק בירה הייניקן ובקבוק מים מינרליים השלימו את החוויה. אבל נזכיר גם את האווירה הצעירה שמשדר המקום. מוזיקה שמחה זרמה מהרמקולים, הכנת המנות המוזמנות היתה מהירה ויעילה מאוד. וכל הזמן זרמו פנימה עוד ועוד לקוחות, רובם צעירים. מחזה מעודד לאור השמועות על מותו של מרכז הכרמל וסגירתם של לא מעט מקומות אוכל לאורך ציר מוריה בתקופה האחרונה.

 מסעדת רובן הכשרה מצטרפת אל מקומות האוכל הבאים שמעניקים שוברי פרסים לבאי הרוקולנוע:


מסעדת טאטאמי (שד' מוריה), רשת מנדרין, מסעדת אלחיר (מרכז הכרמל), פאב אפטר דארק (גן האם), מזללת ההמבורגרים באניז (מרכז הכרמל), קפה לואיז (מוריה 58), פאב ליבירה (הנאמנים 21, העיר התחתית), מסעדת ההמבורגרים BLACK (סינמול), מסעדת קניבר (כיכר ספר), והסינמטק כמובן, שמעניק כרטיסים לסרטים.


ואם אתם רוצים להבין מה פתאום אנחנו מגרילים פרסים לקהל שמגיע אל ערבי הרוקולנוע, מי מה ולמה... תיכנסו ללינק הזה ותבינו...                       http://www.kedailadaat.com/TATAMI_04022016.html

 
 רובן. שד' הנשיא 131, מרכז הכרמל חיפה. טל: 04-8382391

                                             


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.