בלאק וביסלי משתפים פעולה

בלאק וביסלי משתפים פעולה

 

רשת המסעדות Black שוב משתפת פעולה עם ביסלי אסם ## במסגרת השת"פ הושקו שני טעמי ביסלי חדשים במהדורה מיוחדת: ביסלי בלאק בורגר T-REX ואח של ביסלי CRUNCHY STICKS ## במקביל, תמצאו בסניפי Black מנות מיוחדות בשילוב ביסלי

 

יורם מארק-רייך
אתר כדאי לדעת

 

איציק אדרי וצחי בוקששתר. צילום: איציק בירן
 

גם כשאנחנו כבר בטוחים שאי אפשר להמציא שום דבר חדש בנושא ההמבורגרים, מגיעות לפעמים הפתעות מרעישות. והפעם זה שוב מגיע מכיוון מסעדת ההמבורגרים האהובה עלינו מכולן - מסעדת Black.
 

נא לא להפריע. אני בודק את המנות החדשות. צילום: אתר כדאי לדעת
 

בהמשך להצלחת המיזם המשותף שהשיקו ביסלי אסם ורשת המסעדות Black בניצוחו של השף צחי בוקששתר, מבעלי הרשת, לפני שנתיים, הם יוצאים שוב יד ביד, לשיתוף פעולה נוסף. במסגרת השת"פ המחודש תשיק אסם שני טעמים מיוחדים תחת מותג ביסלי בהשראת מנות הדגל של הרשת -  ביסלי בלאק בורגר T-REX - חטיף חיטה בצורת המבורגר, ואח של ביסלי CRUNCHY STICKS – חטיף מקלות תירס בצורת צ'יפס ללא גלוטן.

ברשת המסעדות יגישו בתקופת הקמפיין שתי מנות מיוחדות עם שילובי ביסלי – המבורגר עם שבבי ביסלי – "קראנצ' ביסלי בורגר"  ומנת כנפיים לוהטות שיצופו בביסלי – "ביסלי ווינגז".
 

זהבה מרטינוביץ', מנכ"לית חטיבת החטיפים באוסם, עם שף צחי בוקששתר הגאון. צילום: איציק בירן


המבורגרים רבים זללתי בחיי, אבל את אלה של Black אני הכי אוהב. אז יצאנו לסניף הקרוב אלינו, זה שבקומה השלישית של הגרנד קניון, והתנפלנו על המנות החדשות, מבלי לוותר על מנות ראשונות שתמיד אנו נוהגים להזמין אצלם. ואגב - גם הסניף בסינמול מומלץ עד מאוד, כך שרק השיקול הגיאוגרפי שיחק הפעם תפקיד.

וזה מה שאמרה גלית מילוא, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "שיתוף הפעולה הראשון עם רשת Black זכה להצלחה רבה, והחלטנו לשחזר את ההצלחה עם ביסלי ועם מנות הדגל הנהדרות של Black. הפעם שילבנו גם את 'אח של ביסלי', במטרה לרגש עם מגוון מרקמים וטעמים מיוחדים. אנחנו בטוחים שהמבצע יזמן חגיגה קייצית מפנקת גם לחובבי החטיפים וגם לחובבי ההמבורגרים."

וואלה, כמה שהיא צודקת! בתום הארוחה יצאנו מרוצים, אך מפוצצים...
 

צילום: איציק בירן


צחי בוקששתר: "זה כיף גדול עבורי, שוב לחבר שני סמלים ישראליים שצמחו בשנות האלפיים' uלהכין 2 מנות עם הטעם המנצח של הביסלי החדשים."

כשרות: בד"צ העדה החרדית.
להשיג ברשתות השיווק השונות.

ויש מבצע!!!

גם השנה יזכו לקוחות הרשת וצרכני הביסלי להטבה מיוחדת במסגרת הקמפיין: כל הרוכש 2 אריזות ביסלי Black  / אח של ביסלי BLACK - יקבל כרטיס חבר מועדון לרשת BLACK וקינוח/מנה ראשונה במתנה! 

*ההשתתפות במבצע ומימוש ההטבה מותנים בהצגת 2 אריזות של מוצרים המשתתפים במבצע באחד מסניפי Black בכל ימות השבוע; תוקף המבצע ומימוש ההטבה עד ליום 31.12.2019; בכפוף לתקנון המבצע המתפרסם באתר אסם www.osem.co.il.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.