בורגרים רמת הנשיא: מגוון מארזים במבחר טעמים

בורגרים רמת הנשיא: מגוון מארזים במבחר טעמים

 

סניף Burgerim רמת הנשיא מציע מיני בורגרים במגוון טעמים ומבחר מארזים בגדלים שונים ## אז הזמנו הביתה משלוח...

 

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

 

בורגרים - מארז. צילומים: חיים יוסף

 
בטח כבר יצא לכם להיכנס לרשת המבורגרים כזו או אחרת, או להיכנס לאתר אינטרנט של אחת הרשתות, לעיין ברשימת ההמבורגרים המוצעים, ולהיתקל בכל מיני קציצות שהייתם שמחים לתת להן צ'אנס, אבל מה אם יתברר שהן לא לטעמכם? אז אתם שוב הולכים על בטוח, ומזמינים את אותו המבורגר כמו בכל הפעמים הקודמות...

רשתBurgerim  שפרושה ברחבי הארץ מציעה מיני המבורגרים (במשקל כ-80 גרם לפניי צלייה). מה טוב בזה? שאפשר להעז להזמין ולטעום כל מיני טעמים. בטוח שתמצאו עוד טעמים שתאהבו.

סניףBurgerim  רמת הנשיא חיפה, המשתייך לרשת, מציע מיני בורגרים במבחר טעמים, ב'טייק אווי' או במשלוחים לבודדים, זוגות, משפחות וקבוצות, לאירועים פרטיים, ישיבות עבודה, משרדים ועוד.

הסניף מפעיל מערך משלוחים חמים ומהירים בכל רחבי חיפה והסביבה, ומציע מגשי אירוח טעימים, אסתטיים ומפתיעים של מיני המבורגרים, תוספות שונות, כריכים, סלטים וקינוחים.

בין הטעמים: בקר, טלה, אנטריקוט, צ'יקן בורגר, מרגז פיקנטי, רומני (בורגר משובח מנתחי בקר מובחרים בתיבול שום), גחלים (העשוי מנתחי בקר ובריסקט מובחרים בעישון עדין) ועוד.

גם לטבעונים מציעה הרשת מנה העשויה מעדשים ושעועית מש מונבטים, סלק, אורז מלא, ירקות טריים, תבלינים וסויה.
 


הילדות שלי כבר גדולות, אז לא הזמנו להן ארוחות ילדים, אבל כדאי לדעת שהסניף מציע שניצלונים / בורגר עם צ'יפס / ירקות חתוכים / כוס מיץ והפתעת צעצוע. ויש גם תפריט למסיבורגרים – עבור מסיבות ילדים.
 
המשלוח שאנחנו הזמנו הגיע בול בשעה הייעודה, עליה סיכמנו בטלפון - 13:45 בצהרי יום חמישי. וזה ראוי לציון על רקע איחורים שאנו חווים לא פעם בעת הזמנת משלוחים ממסעדות שונות, וגם על רקע העובדה שזה היה בשיא הלחץ של הצהרים.

השליח הושיט לי את השקית, קיבל טיפ ואץ רץ בחזרה אל האופנוע שלו, בעוד שאני סגרתי את הדלת ופרשתי על השולחן את מארזי הקרטון שהכילו מגוון בורגרים ותוספות שונות, כמו גם קטשופ, מיונז, ברביקיו ושאר רטבים לחיצים, מפיות וסכו"מים מפלסטיק.

הבורגרים, הצ'יפס, טבעות הבצל וכל מה שהגיע היה עדיין חם והדיף ניחוחות שגירו את התיאבון. מיד צצו צלחות על השולחן, וחיסלנו את הארוחה הטעימה במהירות. העובדה שקיבלנו מגוון קציצות בהחלט עזר לנו להתכוונן בפעם הבאה על אלה שאהבנו במיוחד. ואם אתם סקרנים לדעת, אז אני הכי אהבתי את הטלה ואת הרומני.
 



מחירי מארזים:

דיל הכולל זוג בורגרים + תוספת – 47 ₪.
דיל הכולל שלישית בורגרים + תוספת – 57 ₪.
דיל הכולל שמיניה + 2 תוספות – 142 ₪.
מארז 16 בורגרים - 237 ₪.
 
מבצעים: חברות במועדון הלקוחות, באמצעות אפליקציה, אליה ניתן להצטרף ללא תשלום, מקנה ללקוח בורגר במתנה, לצד הטבות, הנחות ומבצעים אטרקטיביים, על בסיס קבוע ומתמשך.

שעות פעילות: ימים א'-ה': 11:00-23:00, שישי: 11:00-14:30, שבת: שעה מצאת שבת עד 23:00. 
 
משלוחים: רשת בורגרים – 4999*   /  www.iburgerim.co.il
 
כשר.

Burgerim רמת הנשיא, רח' שונית 12, חיפה. טל: 04-6262266


 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.