ארוחת בוקר חורפית בגולדן קראון חיפה

ארוחת בוקר חורפית בגולדן קראון חיפה


בוקר מפנק במלון גולדן קראון חיפה מרשת מלונות גולדן קראון ## המלון השיק את ארוחת הבוקר החורפית, ומעכשיו היא מוצעת לכו-לם!!


יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

צילום: אתר כדאי לדעת


רשת מלונות גולדן קראון פותחת את שעריה ומשיקה את ארוחת הבוקר החורפית של המלון לקהל הרחב. מעתה ניתן להגיע וליהנות מארוחת בוקר עשירה במסעדת המלון הממוקם בלב במושבה הגרמנית.

צילומים: יח"צ

הגענו לשם בהזמנת אשת יחסי הציבור של המלון, ונפגשנו עם השף סמיר ראשד (50), בוגר מלונות דן גורמה, שעבד שנים רבות בתחום המסעדנות בארץ ובחו"ל. ראשד סיפר כי הוא מקפיד על אוכל בריא ומגוון, אשר מתחלף מידי יום ביומו, ויש התחשבות בקהל ההולך וגדל של הצמחונים והטבעונים. מעניין לציין כי ארוחת הבוקר מוצעת כבר החל מהשעה 6:00 בבוקר, שכן במלון מתארחים אנשי עסקים רבים, וחלקם יוצא לדרכו השכם בבוקר. ועל ארוחת בוקר מפוארת שכזו, באמת חבל לוותר. הפיתרון: כבר משעה שש אפשר לרדת אל חדר האוכל וליהנות מהמבחר הרב.

ארוחת הבוקר מוגשת בפריסה עדכנית וכוללת בין היתר: בר סלטים (סלטים טריים מורכבים וסלטים בהרכבה עצמית), מבחר עשיר של גבינות רכות וקשות, דגים מעושנים, מבחר לחמים ומאפי בוקר, יוגורטים, דגני בוקר, מוזלי, ריבות תוצרת בית, פירות, בר קינוחים ושתייה חמה וקרה.


שעות פעילות לקהל הרחב: 

ימים ראשון עד חמישי, מהשעה 08:00-10:00 ובשישי בין השעות 08:00-10:30.

 

מחיר מיוחד לרגל ההשקה: 65 ₪ לאדם, מחיר לזוג 120 ₪.

כשר.

 

גולדן קראון חיפה, דרך יפו 115 04-6393000 


כדאי לדעת / רשת גולדן קראון:

רשת גולדן קראון מונה שלושה מלונות בפריסה ארצית. 

מלון גולדן קראון נצרת, השוכן על פסגת ההר הצופה לעמק יזרעאל בסמוך להר הקפיצה ומציע 269 חדרי אירוח ומרכז אירועים הכולל כ-12 אולמות בסדרי גודל משתנים ומרכז בריאות וספא. 

מלון גולדן קראון אולד סיטי המלון ממוקם בתוך העיר העתיקה של נצרת בסמוך למעיין הקדוש.למלון כ- 100 חדרי אירוח חדישים ומסעדה הצופה אל עבר העיר העתיקה ומציעה מגוון טעמים נצרתיים. 

מלון גולדן קראון חיפה ממוקם במושבה הגרמנית בחיפה העשירה במוקדי תיירות, מסעדות ובתי קפה. מצדו האחד של המלון ניתן להנות מנוף לנמל חיפה ומצדו השני לגנים הבהאים. המלון נבנה בקונספט מודרני ועדכני המשל את הסביבה המידית בה הוא פועל. במלון כ- 90 חדרים, טרקלין עסקים, ואולם המיועד לקיומם של הכנסים ואירועים.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.