אחי אהרון ואמא בהריון / משה שרון / פראג

אחי אהרון ואמא בהריון 

משה שרון / פראג     

איך מתמודדים עם אכזבה? 

אדר מגלה שאמא שלה בהריון ויוצאת למסע שכנועים מול הוריה כדי שיקראו לאחיה – אהרן. הוריה לא מעוניינים, כי השם אהרן נראה בעיניהם שם 'עתיק' ולא רלוונטי ונוצר קונפליקט משעשע בין הרצונות שלהם לרצון שלה - עד לרגע האמת, טקס ברית המילה, בו מכריזים על השם שנבחר. מה יקרה בסוף? ואם לא ייבחר השם שאדר רצתה, כיצד היא תגיב ומה תעשה? 

בהומור, משחק וצבע, מלווים הסופר משה שרון והמאיירת שלהבתיה זיס, את אדר הגיבורה (תרתי משמע) אל הרגע שבו תיאלץ להתמודד עם עובדת החיים הכואבת - שלא הכול קורה בדיוק כמו שהיא ציפתה וחלמה. בסוף הספר יוכלו ההורים לקבל הדרכה וכלים מעשיים להתמודדות עם רגש האכזבה של ילדיהם, מאת מדריכת ההורים - עדי הרפז.  

הרקע לכתיבת הספר: באחת מסדנאות לכתיבת ספרי ילדים בהן השתתף משה שרון, הוא נזכר שכשהיה בן תשע אמא שלו נכנסה להריון. הוא לא זוכר למה, אבל סוגיית השם לאחיו הקטן הטרידה אותו מאד. הוא רצה שיקראו לו "איתן" וניסה לשכנע את הוריו בכל הכוח. בתור ילד, הוא היה משוכנע שהוא זה שמחליט... 

משה שרון הינו סופר, מאמן אישי וזוגי ומרצה מבוקש, נשוי לנעמי ואב לארבע בנות. יליד יקנעם עילית. מתגורר כיום בראש העין. עוסק בלימודי יהדות, חסידות וקבלה מעל עשרים שנה. בעל אתר אינטרנטי ללימוד קבלה אליו נכנסים עשרות אלפי איש בחודש מכל העולם. בין תלמידיו: רמי קליינשטיין, נתי רביץ, עדן הראל ועודד מנשה, צופית גרנט, רותם זיסמן-כהן וגאלה קוגן. 

זהו ספרו התשיעי של משה שרון, וספרו השני לילדים. קדם לו "הנסיך קוקוריקו". 

לא ממוספר, 74 ₪.